Yes, we are hot now

Nu är vi heta som sagt! Det finns såklart alltid något mer att förbättra men det kommer sen ;) (för dom onöjda)
Jag tänkte posta Klaras blogg här eftersom hon gjorde typ allt, men hon har redan fixat det själv! Kvinnorna är mycket självständiga nu för tiden asso :P

Bilden här under har dom flesta nog redan sett, men det är en av mina favoriter så den förtjänar ju fan lite plats här!
Den som hjälpte mej med den var Birk Wertwein, mycket snäll pojke

Idén uppkom då jag tänkte att alla i en klass är så olika, men ändå så lika. :B (Ja, jag har också mina filosofiska stunder)



Frågor? Tips? Åsikt? Hatbrev? Send me a comment ;)


Kommentarer
Postat av: Lilia

Guuuuud va bra bild!!!!

2011-03-24 @ 15:32:34
Postat av: Anonym

Nej det är inte marijuanablad, knäpp BE på näsan, det är rhododenron, en röd och vit blomma.

2011-03-29 @ 16:00:44
Postat av: Daniela

Snyggt photoshopad! Tove Zetterqvist berättade att du undrade vad jag hade för betyg när du fick veta att hon hade en kompis som också sökte foto och jag har bara 230 i betyg + intagnings poängen. Så nu vet du hur konkurrensen ser ut hahah.

2011-04-03 @ 20:51:19
URL: http://singoutloud.blogg.se/
Postat av: Caique

Haha, vad nice ;) hoppas vi börjar tillsammans da? :P

2011-04-05 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0