Helt galet!

Idag åkte jag till Kulturama för att bli intervjuad, jag tror att det gick bra, men hur som helst så behövde jag en 3x4 bild på mig själv för att ge dom. Min plan var att gå till en automat i slussen på lunch rasten, men allt gick inte riktigt som jag hade tänkt mej. Automaten där tog inte emot mynt, så jag åkte till medis där jag vet finns en annan, men maskinjäveln tog emot mina 80 kr med glädje, men tog inga bilder. Jag ringde felanmälan och dom skulle skicka en reparatör, som aldrig kom fram trots att jag satte där och väntade i en halv timme. Det började bli sent så jag gick till ett random fotoateljé och betalade 150 kr! Det ända positiva är att jag missade hela so:n, och Heaffner skulle inte våga sätta frånvaro när jag berättat allt det här? Nu har ni iaf någon att skratta åt.
Men nu går vi till det viktiga: Temat på Kulturama var typ resa i tid eller mellan olika ställen eller en kombination av båda. Jag blev rätt nöjd med dom bilderna jag tog, dom var enkla men blev exakt som jag hade tänkt.
Nu tackar jag lite mer människor som jag inte skulle klarat mig utan ;) (otroligt hur alla hjälper mig)
Birk Wertwein - haha modell
B.E - haha modell också
Vilhelm sifvergrip - haha modell
Julia Löfstrand - Lånade ut as gammal kamera, en cool hatt och gammal kavaj
Fanny Mårtensson - Lånade ut iPad och systemkameran på bilden





Någon frivillig som vill hjälpa mig göra det här bloggen snygg?

Kommentarer
Postat av: catrin

OJOJOJOJ visste inte att du var så jeffla bra på att ta fotton kussen ;)kan tyvär inte hjälpa dig med bloggen eftersom jag inte har en aning om hur man gör, men man kan alltid läsa den juhh :D

2011-03-17 @ 21:55:35
Postat av: Klara

Jag kan lite. Älskar bilden där Birk och Vilhelm båda fotar. Skitbra!

2011-03-17 @ 22:31:54
URL: http://bonesbeaglesandbeans.blogg.se/
Postat av: Caique

haha, tack Catrin! :)



o Klara, det där e B.E!haha men tack :)

2011-03-17 @ 22:53:50
URL: http://caiquepics.blogg.se/
Postat av: CasPPPPER

B.E blev nyss dissad? :D

2011-03-17 @ 22:58:55
Postat av: Birk

haha, B.E

2011-03-19 @ 23:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0