Klättring och Avatar :P

Idag var vi och klättrade för att fira Casper, och det var fan as kul :D Vi fick coola bilder också som jag lägger upp nu (bara dom fem bästa ;)) Och Grattis igen Casper!!
Casper :D                      Jag :o                    Casper! :)            Jag :B

B.E
Thomas och Vilhelm var också med men jag har inga bilder på när dom klättrade :/ Förlåt grabbar, jag trodde jag hade tagit några :(

De flesta har sett den här bilden, men jag vill inte att bloggen ska vara så ouppdaterad så jag lägger upp den för alla som inte har sett än :)
För dem som inte förstod så har jag omvandlat en vanlig människa (killen i bilden är en random skådis) till en avatar gubbe :P Bilden tog en hel dag att göra och det är inte en app eller en hemsida som gör det! Många misstänker det :(



Förresten, storleken på bilderna i inläggerna här under är nu i en större storlek än vad det var förut;) jag lärde mej hur man gör dem stora :) så det är värt att trycka på dom igen och kolla :D

PS: Glöm aldrig att trycka på bilderna för att förstora dem

Kommentarer
Postat av: Birk

OMGOMGOMGOMGMGOMGOMGOMGOMG, där har jag varit tror jag.

2011-03-21 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0